Translate

luni, 8 iunie 2015

Am ales sa fiu...FERICITA!


  Relatie? Cine are nevoie de ea, cand poti fi fericit si singur? Da, se poate sa fii singur si fericit.
 Va spun din proprie experienta. Decat sa stai intr-o relatie care te omoara incetul cu incetul, mai bine singur.
 Recent, am iesit dintr-o astfel de relatie, si va spun cu mana pe inima, ca sunt mai fericita si mai calma, decat am fost in toata viata mea. Acum ma bucur cu adevarat de viata si de tot ce imi ofera ea. 
 Nu o sa dau amanunte, nu vreau sa spun nimic rau despre el, dar vreau sa spun un singur lucru: Multumesc!
 Multumesc pentru toate clipele petrecute impreuna, ca au fost frumoase sau urate, acum numai conteaza. Multumesc pentru orele de psihologie, desi nu stiu pe cine vroiai sa ajuti, pe mine sau pe tine? Multumesc pentru ca m-ai facut sa realizez ca nu am nevoie de o persoana ca tine in viata mea. Tu esti o persoana buna, dar nu esti bun pentru mine.
 Si nu in ultimul rand, multumesc pentru ca mi-ai redat libertatea si ca acum pot fi eu asa cum sunt, fara sa mai trebuiasca sa ma comport intr-un anumit fel pentru ca te suparai tu, fara masti si fara teatru.
 Nu, nu urasc si nu sunt suparata. Daca ar trebui sa fiu suparata pe cineva, ar trebui sa fiu suparata pe mine, pentru ca am stat atat timp intr-o relatie, desi stiam ca nu va avea un sfarsit fericit. 
 Deci nu, nu sunt suparata. Sunt fericita pentru ca acum am posibilitatea sa imi fac viata asa cum vreau eu.
 Un sfat prietenesc pentru cei care sunt inca in astfel de relatii (relatii toxice): daca nu va face bine si nu sunteti fericiti, iesiti. Nimeni nu va va premia ca v-ati distrus viata sau sanatatea.
                                    

                                       Love to all. 

   





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu