Translate

miercuri, 6 aprilie 2011

Back 4 Hell!!!

'Neata, lume!!! Am revenit, desi am iesit din peisaj o vreme, am revenit in forta, asa ca tineti-va bine pentru ca de data asta o sa aveti de a face cu o Isa mai rea ca inainte :) Nu va speriati ca nu ma iau de voi, cititorii mei, restul lumii care ma calca pe nervi, asa ca daca nu vreti sa ma iau de voi, nu ma suparati! 
De cand nu v-am vazut, multa vreme a trecut. Ce s-a mai intamplat? O sa va povestesc eu pe parcurs, ca s-au intamplat mai multe si apoi nu mai e interesant daca vi le spun pe toate o data, va plictisiti si nu ma mai cititi, si nu vreau asta.
Asta, asa de inceput, ca sa nu cumva sa credeti ca am plecat de tot din peisaj. Inca nu, mai am de spus niste lucruri, asa mai multe, si pana cand nu o sa le spun nu ma opresc din scris.
I'M BACK. BE WARE :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu